9/9

Стани търговец в mymall Marketplace

Тъй като търговците продават продукти в нашата платформа, ние (MyMall) трябва да изискаме определена информация за тях. Пример - името на фирмата и описанието на доставчик се показват на клиентите и служат за разграничаване на доставчиците един от друг; адресът се използва за изчисляване на цената за доставка.

Също така изискваме някои лични данни, като име/фамилия и имейл адрес. Те са необходими за създаване на администраторски акаунт на търговец в нашата система. Търговците работят с платформата, използвайки такива акаунти. Имейл адресите са необходими, защото разграничават администраторите един от друг. Вписвате се в системата, използвайки имейла, който предоставите тук. Имената са необходими, тъй като един доставчик може да има няколко администратора — по този начин е по-лесно да се справите с отчетността.

Изпращаме и имейли, свързани с акаунта (като известия за състоянието на поръчката, имейли за нулиране на паролата и др.) на предоставения имейл адрес. Поради тази причина трябва да съхраняваме вашия имейл адрес, докато сте наш клиент. Ако решите, че вече не искате да работите с нас и искате личните данни да бъдат премахнати от нашата база данни (или ако искате да получите всички лични данни, свързани с вашия акаунт, които имаме), моля, изпратете имейл до .

Ако смятате, че с вашите лични данни е било злоупотребено, имате право да подадете жалба до надзорен орган. Ние сме задължени от Общия регламент на ЕС за защита на данните да ви уведомим за това право; нямаме намерение да злоупотребяваме с вашите данни.